Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Het gaat om de vraag wat de kosten waren met de werkwijze voor automatisering, in vergelijking met de werkwijze na automatisering. En of dat dus zorgt voor extra kosten, danwel een besparing. Dat zaken geld kosten, dat weet iedereen, en dat hoef je ons echt niet te vertellen. Kennelijk wel want er worden in de discussie hier kosten bij de vleet genegeerd. Ben jij de boekhouder die de administratieve kosten bijhoudt van de belastingdienst ? Dat jij niet ziet wat hun kosten zijn, dat snap ik best. Verder ligt het volstrekt voor de hand indien ze met automatisering hun operationele kosten proberen te drukken. Op zich heb ik geen probleem met kosten drukken, als in hetzelfde doel efficienter en goedkoper bereiken. Maar kosten afschuiven heb ik wel problemen mee. Dus als de belastingdienst zonodig iets invoert omdat het hunnie wat postzegels scheelt maar het mij een paar honderd euro aan hardware, onderhoud, abonnementen, tijd en moeite (gedorven uurloon) en zo voort kost, dan is dat afschuiven en ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):