Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-07-2018, 14:11 door Anoniem

Door Anoniem: Heerlijk centraal en meteen digitaal, een beetje met de tijd mee gaan. Ander zou ik het liever per Fax willen ontvangen, post is zo 1995...... Solide argument. Of even om iets te checken met je ziektekosten, pensioen..... DigiD App werkt hiervoor perfect. Dus een website, en een "app" (ook maar voor zolang ondersteund op jouw OS, windows mobile is alweer passe), en emailnotificatie dat er een bericht elders op je staat te wachten... heel centraal. Tja.... Het werk nu juist wel centraler vanuit 1 systeem ipv verschillende systemen. Dus efficiënter en daarom wordt er juist voor deze oplossing gekozen. Het zijn dus geen nutteloze handelingen, maar er meer over nagedacht dan jouw opmerking. Oh, dus de problemen ook werkelijk oplossen, ach, waarom ook want de punten zijn al binenn want "er is al over nagedacht". Juist. Ik denk dat je wel gelijk hebt in de zin van beschrijven van de Ambtelijke werkelijkheid. Dat het een adequate benadering is van probleemoplossen, daar ga ik niet in mee. Om ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha