Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ruim 20 jaar geleden was er al een fraudegevalletje bij de plaatselijke videotheek Zij hadden een vingerafdrukscanner voor identificatie. Het duurde niet lang voor een medewerker zijn vingerafdruk koppelde aan het account van een klant, wat films huurde en de vingerafdruk van de klant weer terug zette op het account .. Vervolgens was het voor de klant in kwestie onmogelijk om te ontkennen dat hij de films niet had gehuurd, volgens de computer was hij immers via zijn vingerafdruk geidentificeerd. Van het aanpassen van de vingerafdruk door de medewerker bleken geen logs te zijn. Voor deze klant was het geluk dat er meerdere klanten met dezelfde klacht kwamen en het daardoor wel heel erg aannemelijk werd dat er sprake moest zijn van fraude door een interne medewerker. Door de huurdata vervolgens te controleren met de data waarop mensen aan het werk waren, was het niet zo moeilijk om ook de betreffende medewerker aan te wijzen. Als klant kan je je hier niet tegen verweren, anders dan hier helemaal niet aan ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):