Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Ik denk dat het ook goed is als de klant weet dat retouren niet worden vernietigd, zoals over Amazon pas in het nieuws kwam. Want dan gaan toch mensen denken, waarom betaal ik eigenlijk. Stuur ik het terug, wordt het doodleuk weggegooid. Dat krijg je nou als je leveranciers draconische regels oplegt. Verplicht mogen terugsturen? Okee, dan bekijken we hoeveel er terug komt, verhogen de prijzen overeenkomstig, en de spullen vernietigen we. Voldaan aan de regel, en de klanten betalen tesamen voor de terugstuurders. Je kunt wel denken dat je goed bediend bent als je een bestelling waar je spijt van krijgt terug mag sturen, maar vind je ook dat je goed bediend bent als je een nieuw artikel bestelt en er een krijgt wat duidelijk al uitgepakt en geprobeerd blijkt te zijn? Denk het niet. Dus hoe moet het dan geregeld worden? Er zijn ook shops waar je 2e hands spullen kunt bestellen met korting. Maar dat is een extra handling en risico post voor de leverancier. Ik snap best dat Amazon daar niet ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):