Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-08-2018, 09:26 door Anoniem

"Gezichtsherkenning als toegangskaartje, mag dat?" Ondernemers moeten zich ook afvragen: "Biometrische informatie van klanten, heb ik dat *echt* nodig ? Of is het een overbodige gadget ? En hoe reageren mijn klanten hierop, lopen ze straks niet naar de concurrentie ?" Een recreatie plas waar je je gezicht moet laten scannen. Het doet mij denken aan de bar, die mensen wilde laten betalen met een RFID chip. Voor mij reden om niet meer bij desbetreffende ondernemers te komen. De informatie die ze vragen is overbodig, en heeft niets van doen met de dienst die ze leveren. Voor deze ondernemer - een meer proportionele manier is een polsbandje, dat je niet af kan doen zonder deze kapot te maken. Gebruikt men op evenementen iedere dag. Kost minder, en is beter ivm privacy - iedereen blij ?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha