Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-08-2018, 15:19 door Anoniem

Door Anoniem: Als eigenaar van een aantal Mikotik devices kijk ik met lede ogen naar. Al een tijd zijn wij samen et mikrotik bezig. Op security wordt echt stappen genomen resultaten bereikt. Het probleem is de communicatie en dat is moeilijker om hier Mikrotik zover the krijgen dat dit ook op niveau komt. Dit had bijvoorbeeld de aantal van de u gehackte devices kunnen beperken. Men all er gewoonweg niet aan ondanks dat zij alle middelen hebben om dit te communiceren. Ik heb soms het gevoel dat ik tegen de bierkaai aan het vechten ben. Dat laatste is zeker het geval maar het is niet een specifiek MikroTik probleem. Er was gisteren nog een posting over hetzelfde onderwerp. Consumenten kopen een router, doen het minimum om deze te configureren, sluiten hem aan en kijken er verder niet meer naar. Je hoeft niet te verwachten dat ze ooit nog updaten en je kunt ze ook niet meer bereiken. Manieren waarop dat wel zou kunnen (bijvoorbeeld routers die zelf regelmatig checken of er updates zijn en deze ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha