Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-08-2018, 18:30 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Je kan zeggen van Microsft wat je wilt maar het patchmanagement beleid van Microsoft is nog steeds iets waar meerdere leveranciers (GOOGLE ANDROID !)een voorbeeld aan kunnen nemen. Ik weet het niet hoor, maar het updatebeleidssysteem van de meeste Linux distro's, dáár moet men een voorbeeld aan nemen. Zodra er een patch is, meteen uitsturen die hap. Vaak lees ik ergens een veiligheidslek, en nog geen moment erna zit 'ie al in de updates. Zó hoort het. Wachten tot de derde dinsdag is belachelijk. Als er een veiligheidsissue bekend wordt op de dag ná die "patch tuesday" ben je dus een maand lang kwetsbaar. Hoe stom is dat? En hoe denk je dat grote bedrijven dit aanpakken? Dat zie iedere security update werkelijk meteen gaan patchen? Vergeet niet dat in een bedrijf er vaak een test traject vooraf gaat, voordat updates geïnstalleerd worden. Bij een update ieder moment, loopt je dus altijd te updaten, en voordat je update geïnstalleerd is, is de volgende al uit, en kan al weer ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha