Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door karma4: Door Anoniem: Weer een karma4'tje . (Zoals Gijp de Manolevjes verzamelde - wie weet wil JdM ook een IT Security Inside maken ) ..... Dat ze de impact binnen een dag, tot enkele dagen onder controle hebben laat zien dat TSMC de rest (detectie/isolatie/recovery) behoorlijk goed voor elkaar moet hebben. Het evangelism laat ik wel aan del linux adepten over. Bij maersk staat ibm aan het roer voor de ict. Onderbouwd met links. Dat smb gedoe is een ibm erfenis (v1) met onvoldoende bereidheid tot samenwerken (v2 support na 2008). Alles onderbouwd met links. Je snapt het voorbeeld 'Maersk' niet ? Het voorbeeld is niet dat mensen met een dienstverband bij Maersk slechte ICTers zouden zijn maar dat het bij een groot beursgenoteerd bedrijf (ook) erg slecht geregeld kan zijn . Dat het in het geval van Maersk dan zou liggen aan de partij waaraan zaken geoutsourced waren is niet zo heel relevant. Ze hebben gekozen voor outsourcing, bij deze partij - en - neem je aan - de diensten en eisen eraan ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):