Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-08-2018, 21:49 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Je kan zeggen van Microsft wat je wilt maar het patchmanagement beleid van Microsoft is nog steeds iets waar meerdere leveranciers (GOOGLE ANDROID !)een voorbeeld aan kunnen nemen. Ik weet het niet hoor, maar het updatebeleidssysteem van de meeste Linux distro's, dáár moet men een voorbeeld aan nemen. Zodra er een patch is, meteen uitsturen die hap. Vaak lees ik ergens een veiligheidslek, en nog geen moment erna zit 'ie al in de updates. Zó hoort het. Wachten tot de derde dinsdag is belachelijk. Als er een veiligheidsissue bekend wordt op de dag ná die "patch tuesday" ben je dus een maand lang kwetsbaar. Hoe stom is dat?Dit werkt niet in een Enterprise omgeving. Als alles goed is ingeregeld wordt een een test daarna een acceptatie en daarna een productieomgeving geupdate. er zijn ook situaties (enterprise omgevingen van een ander type) waarbij een OTAP in zijn puurste vorm en of striktste zin een onmogelijk kostbare aangelegenheid ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha