Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Degene die een verkeerde betaling heeft uitgevoerd is het bedrijf afdeling hr. Laten we om te beginnen het probleem en de schade ook daar leggen. De werknemer met schadevergoeding de betreffende betaling doen met extra vergoeding. Genoeg vragen waar het mis gegaan kan zijn. - is het phishing mail met handig aangeklede inhoud? Dan is er niets gehackt maar heeft het hr veranderingsproces te weinig controlestappen - is de hele r administratie buiten de deur gezet? Laat alles van de betreffende verwerker doorlopen. Je kan niet uitsluiten dat daar wat niet goed zit. - een bankrekening nummer veranderen zonder extra controlestappen? Dat is al raar. Je zou minstens verwachten dat een naam nummer controle vereist zou zijn. Zou het om buitenlands nummer gaan, dan is dat nog vreemder. We typisch dat de schuld meteen bij het slachtoffer gelegd wordt. Het is het maakelijkst om de eigen verantwoordelijkheid te ontkennen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):