Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-08-2018, 12:54 door karma4

Door Bitwiper: Opmerkelijk dat je tegenstrijdigheden in jouw eigen uitspraken afdoet als fud in plaats van ze te verklaren. Door karma4: Het enige waar om het gaat is dat mogelijk gevoelig beeldmateriaal niet gaat zwerven. Niet het enige, maar ik kan me niet herinneren ooit gezien te hebben dat jij gaande een discussie alsnog iets toegaf. Een Pyrrhusje wat mij betreft, maar ik heb ontzettend veel gelezen (o.a. privacystatement van Henschotermeer maar ook de GDPR) en ben alleen maar gesterkt in mijn overtuiging. Dank daarvoor! Aangezien bij het toegangssysteem geen fotomateriaal meer is, is het daar met de genomen maatregelen niet meer aan de orde. Het onderwerp was gezichtsherkenning als toegangssystem Als de betaling/pin van de betaalpas het probleem is, de bank weet veel meer dan enkel dat. Dat is een ander onderwerp. Dat speelt bij het werken parkeren winkelen leven reizen uitgaan, bijna alles is uit een betalingshistorie te halen tijdsstip waar etc. Zeker met het gemak van de betaalpas. Laten we dat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha