Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: ook is dit weer een uitstekend leer momement van een vendor lock in issuetje. Waarom zou dit bij Dropbox zo zijn? Daar zijn toch wel alternatieven voor waar je zonder al te veel moeite op over kan stappen? Er is pas sprake van vendor lock-in als dat overstappen niet lukt zonder daar extreem veel moeite en/of geld aan te moeten besteden en als er onmisbare dingen niet meer werken zonder die dienst. Zo'n drama is dit nou ook weer niet. vendor doet iets, jij moet het maar accepteren en als voor jou om welke reden dan ook, een alternatief niet werkt of issues heeft => zoek het maar uit, je mag je file systeem op ext4 gaan zetten. was de client open source, dan pak je in dat geval de source van de client en kijkt waarom jou FS eruit gesloopt wordt (en stop het weer terug in de vorm van een patch die je gaat onderhouden) of je pinned je versie en maintained zelf. ja het is werk, maar het geeft je een extra optie en als genoeg mensen dit doen en er zich een community vormt om die ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):