Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-08-2018, 11:10 door Anoniem

Door Anoniem: Een beetje telefoonbedrijf heeft een alarmering voor ongebruikelijk hoge kosten met tijdelijke afsluiting. Jammer dat het telefoonbedrijf niet genoemd wordt anders zou mijn advies zijn: allemaal wegwezen daar. Inderdaad als particulier telecom consument kan je normaal gemakkelijk een verbruikslimiet instellen in euro van bijv.€25, €50, €75, €100, €200. Bij overschrijding van het maandelijks ingesteld budget krijg je al een 1ste sms of e-mailbericht als verwittiging en als er nog meer overschrijding is volgt er dan een 2de verwittiging sms of e-mail bij bijv. €50 extra enz. Zo kan je zulke toch op pure fraude gebaseerde mega telecom rekeningen vermijden. Als budget alarmering kan voor een particulier moet he in principe toch zeker ook kunnen voor een bedrijf. Het moet uiteraard wel eens goed ingesteld zijn of geprogrammeerd zijn die alarmering. Dat zou je toch wel verwachten maar soms of misschien zijn ze wel beetje laks met telefoonrekeningen! En controleer best altijd goed je ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha