Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Bullshit. Dat is weer echt zo'n onzin verhaal. KPN heeft de pech de eerste te zijn. En nu hebben ze de OPTA die z'n uiterste best doet om KPN kapot te maken. De prijzen van KPN moeten omhoog, als KPN de prijzen voor de consumenten wil verlagen dan steekt de opta daar een stokje voor zodat concurrenten tenminste lagere prijzen heeft. "marktwerking" heet dat. Ene bedrijf verplichten (te) hoge prijzen te rekenen zodat andere er tenminste onderdoor kunnen gaan. Terug naar de topic: Dit bericht krijg je omdat KPN inderdaad gegevens verstuurd naar je SIM Kaart om ervoor te zorgen dat je in het buitenland altijd voor de gunstigste prijs/kwaliteitverhouding belt. Dat de andere providers dat ook maar eens deden, want ik ben het moe om in Frankrijk altijd automatisch op het duurste netwerk in te loggen met mijn andere telefoontje. Handig voor die mensen die vergeten om even te kijken welk netwerk het voordeligst is.
Beschrijf je klacht (Optioneel):