Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Ik kan je vertellen uit zéér betrouwbare bron die werkt bij een energiemaatschappij en werkt met de software die uitleest van de slimme meters, dat als jij akkoord bent gegaan met de 2-maandelijkse (schijnt tegenwoordig maandelijks te zijn) uitlezing, deze in werkelijkheid elke ochtend om 06:00 uur wordt uitgelezen. Nu denk je waarschijnlijk: "lekker belangrijk", maar mijn punt is: Ze roepen A, maar doen B. Ofwel: ze liegen gewoon. En daarmee is mijn vertrouwen gelijk weg. Je kan via het display van de slimme meter zelf zien wanneer die het laatst met de netbeheerder contact heeft gehad. Dit is dus gewoon controleerbaar, en als de afspraken met voeten getreden worden zou er snel genoeg herrie over ontstaan. Maar dat is de netbeheerder, jij hebt het over een energiemaatschappij. Heb je het over zo'n kastje dat op de P1-poort wordt aangesloten dat je bij verschillende energiemaatschappijen kan krijgen, met daaraan gekoppeld leuke grafiekjes die je in een app of via een website kan zien? Dan ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):