Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Wanneer komt het eerste schandaal voorbij van een politie agent die deze dienst ge(mis)bruikt om een ex/persoonlijke vijand in de gaten te houden. Nomaals, zoals het artikel stelt; het is een portal om de verzoeken mee in te dienen. Waarmee de registratie en feedback van dit soort hulpverzoeken beter wordt geregeld, vergeleken met de reeds bestaande e-mail dienst. Geen ander verschil dus dan de online selfservice customer portal van de servicedesk van je eigen werkgever, waar je je vragen in kan registreren en kan nakijken of je call al in behandeling is genomen, en wat het antwoord is, of verzoeken om nadere informatie na te lezen. het is binnen deze context nog steeds geen manier om rechtstreeks inzage in gegevens te krijgen; sterker, doordat er nu rechtstreekse call logging plaats vindt i.p.v. via email dingen in te dienen, bestaat er een eenduidige digital paper trail zodat bij audits kan worden gecontroleerd wie er aanvragen hebben ingediend en of het proces netjes is ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):