Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-09-2018, 12:36 door Anoniem

Geen vertragingen gemerkt. Interface is meer uniform, zodat het overal het zelfde er uit ziet. Downloads onzichtbaar.... Hoe download Dat je dit schrijft bewijst de onzin van je verhaal. Bij de ING site duurt het het wel effen voor er iets op het scherm staat, en dit is gewoon je klanten voor de gek houden. Maar blijkbaar heeft ING niets met zijn klanten en daarom is het dan ook beter om een andere bank te zoeken. Toch wil ik graag van jou horen hoe het komt dat bij jou de site normaal werkt en bij andere niet, geen antwoord of een afwijkend antwoord betekent voor mij dat je dit in opdracht van ING hebt geschreven. En "beste ING medewerker" geef gelijk maar door dat ik geen smartphone ga kopen zo dat jullie mijn aankopen dan ook niet kunnen monitoren. Vertel mij maar eens waarom wij met de smartphone bankzaken moeten doen, en kom bij niet met dat domme verhaaltje dat het veiliger is, vertel dat maar aan andere, want wat is veiliger als het al veilig is. Of hebben jullie ons al zoveel jaren voor de gek ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha