Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Oh oh oh wat een dwalingen allemaal weer. Simpele oplossing: vraag bij je router wat het MAC adres is wat hoort bij dit IP adres. Dit kun je vinden bij de DHCP leases en/of in de ARP tabel. Als je dit weet kijk je naar de 1e 3 hex getallen die er staan bijvoorbeeld 2C:27:D7 Dit kun je nazoeken in een lijst en dan weet je de fabrikant van het apparaat waar het om gaat. (weet je niet hoe plaats die info dan hier dan zoekt iemand het wel voor je op) Als je het merk eenmaal weet dan gaat er vaak wel een belletje rinkelen.Ik heb het Mac adress van de Machine dat is het probleem niet d4:90:9c:6a:9c:2a en ik kan het ook blokken als je dat zo graag wilt weten. De vraag is alleen hoe is het in mijn modem/router binnen gekomen en hoe is het in mijn computer gekomen? Dat is een Apple device. Heb je een iPhone of iPad of Apple TV (of Macbook)?
Beschrijf je klacht (Optioneel):