Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-09-2018, 17:29 door leoh

Vodafone had beide nummers een VPN reset gegeven en alles (technisch) onderzocht waarbij geen afwijkingen waren gevonden. Na de reset was het probleem niet opgelost. Ik heb binnen het bedrijf een paar behoorlijke misstanden aangekaart waardoor ik wel degelijk redenen heb om er van uit te gaan dat dit een bewust gemaakte "fout" zou zijn. Ik heb video opnamen gemaakt van het uitluisteren van de voicemailbox. En de bewijzen van alle bewaarde sms'jes.bewaard. Ik voel me behoorlijk in mijn privacy geraakt, omdat ik daar gesprekken terug gevonden heb van de bedrijfsarts, huisarts en bureau beroepsziekten. Mijn privé mail en cloud accounts zijn ook gehackt, waarbij ik ook een aantal opmerkelijke zaken heb kunnen vaststellen. Hier zal ik een ander topic over starten. Ben benieuwd of iemand mij hiermee verder kan helpen

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha