Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door karma4: Ga Jij het support voor hard en software voor Linux desktops contractueel vastleggen ? Je redeneert vanuit een bestaand Microsoft monopolie. Met die uitspraak weet je echt niet wat nora ISO27k etc als richtlijnen voor professionele met zich meebrengt Het heeft niets met microsoft te maken, die richtlijn geld voor elk apparaat wat er toe doet. Dure onderhoudscontracten met externe dienstverleners is langlopende contracten met daarbij de dure Redhat support. Tja... Als je niet het professionele overwicht hebt om je als serieuze gesprekspartner te profileren dan zal je (veel) moeten betalen. Door karma4: Dat "gratis" gebeuren is ongelooflijk duur, je hebt kennelijk nooit de prijsplaatjes meegekregen, zonder op zijn minst 7 cijfers gebeurt er niet veel. Ik zou liever een open houding zien dan die Linux RedHat/Oracel/SAP etc vendor lockin. Als je niet in staat bent om je de kennis eigen te maken waarmee je je eigen systeem begrijpt dan zal je dat moeten inkopen. En dan ben je inderdaad aan ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):