Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem:Reclamemakers denken kennelijk dat je altijd nog weer meer van hetzelfde wilt. Volgens mij is dit de kracht van reclame zodat het goed in je hoofd komt, zo kan een waardeloos apparaat goed verkocht worden. Die reclamemakers gebruiken niet voor niets psychologen. Dan is dat per persoon verschillend. 15-20 jaar geleden, toen ik nog reklame zag (ipv keek), vond ik het al vervelend als ik dezelfde reklame binnen een half uur twee keer zag. Ja dat was toen ook al zo. Sowiso waren reklame-blokken toen plas,koffiezet of zap momenten.Dus zoveel mogelijk iets anders doen dan naar reklame kijken of luisteren. 15 jaar geleden de TV de deur uit gedaan en het abbo opggezegd.En nooit een moment spijt van gehad. Internet (met ad-blocker) is voldoende. En films/series kun je downloaden zonder reklameblokken (en ondertitels). Veel rustiger. En veel recenter dan wat er op de TV uitgezonden wordt. De entertainment die ik echt goed vindt (en vaker wil terug zien), die koop ik wel op schijf.
Beschrijf je klacht (Optioneel):