Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
@karma4, Is zie ook wel het probleem, dat je oppert. Zij, die relevante kennis bezitten, doen er niet toe en zij die de beslissingen nemen, doen er (soms helaas) wel toe. Zij hebben echter een heel ander beslissingskader. Het zijn twee haaks op elkaar staande werelden. Hoe breng je het marketing denken in lijn met het verhaal van degenen, die verstand hebben van de achterliggende techniek? Technische informatica afgestudeerden en Marketing en Communicatie deskundigen zitten op hetzelfde opleidingsinstituut, maar ik zie de gezamenlijke raakvlakken en integratie niet en de CEO's en NGO's en managers erboven geloven liever in "one click miracles" en vooral groei, voortgezette groei. Dit ten koste van alles en iedereen. Is dat het punt dat je wil maken? Wat moet je dan neerzetten dat het Internet weer redelijk losweekt van het negeren van recht op privacy en eerlijk beheren van persoonlijke data. Een huidig scheefgegroeid model, dat Groot Commercie en Overheden maar niet los willen laten en eigenlijk nog ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):