Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Dus het is nu mogelijk om zelf een modem te configureren. Ik heb net mijn provider gebeld met dit verhaal en ze zeggen dat het niet mogelijk. Ze werken met een script en daar staat het niet in en dus is het onmogelijk. Helpdesks zijn firewalls. Ze zijn niet bedoeld om je te helpen maar om te voorkomen dat de mensen die wel iets voor je kunnen betekenen worden gestoord. Je zou ze terug kunnen bellen met de artikelnummers bij de hand die aangeven dat het sinds 2016 europees bepaald is, en dat per 2018 de nederlandse definitie van eindapparaten ook het door hen geleverde modem omvat. Als ze dan nog niets voor je kunnen betekenen dan kun je zeggen dat je hier niet mee akkoord kunt gaan en dat zij zich aan de wet dienen te houden, dat je begrip hebt voor het feit dat een eerstelijns callcenteragent dit niet in het script heeft staan en dat je verzoekt het daarom door te escaleren naar een tweedelijns helpdesk en als ook zei niets met deze vraag kunnen, dat zei dit escaleren naar een afdeling, ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):