Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-10-2018, 09:14 door Anoniem

Door Bitwiper: Door Anoniem: Maar als ik jouw reactie hierboven lees moeten we maar doorgaan zoals het is omdat je anders niet meer weet wat een spam is. Mijn excuses, ik heb niet duidelijk geschreven wat ik bedoelde. Het is niet mijn voorstel om maar wat potentieel gevaarlijke spam door te laten. Ik hoopte duidelijk te maken dat, hoe effectiever je spam blokkeert, hoe belangrijker het is dat je gebruikers scherp houdt. Ofwel met onschuldige echte spam die je doorstuurt, of met zelf geschreven (doch realistische) phishing mails. Die zou ik niet zomaar loslaten, maar gebruikers erop voorbereiden (om frustraties te voorkomen, leg uit dat het niet erg is als ze ergens intrappen, als ze er maar van leren en zo grote schade, privé of bij de werkgever, weten te voorkomen). Op de punten die ik noemde ga je helaas niet in (het feit dat de aflevering van mail door greylisting soms onverwachte vertraging oploopt, en het feit dat greylisting maar ten dele werkt en door spamsoftware stateful te maken, niet meer ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha