Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-10-2018, 11:18 door Anoniem

Door J.Doedel: De overheid en de burger raken in mijn optiek steeds meer vervreemd van elkaar. Veel burgerzaken gaan al online. Banken. gemeentehuis, overheid, allemaal verwijzen ze naar hun website of aap. Dat heeft niets met vervreemding te maken, maar met de technologisering en het drukken van kosten. Waar mogelijk is het verwijzen naar een website (met het huidige gemeengoed als het Internet) toch niet raar? Ik vind het al goed dat ze de drempel verlagen om de post op mijn.overheid.nl te lezen. Wat ik jammer vind is dat allerlei instanties (pensioen etc.) ook nog een eigen berichtenbox hanteren. Ik krijg dus een mailtje dat er een bericht klaar staat van bijvoorbeeld het ABP. Dan log ik in in de mijn.overheid.nl berichtenbox en daar lees ik in het bericht van ABP dat er een bericht klaar staat in mijn berichtenbox van mijn.abp.nl.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha