Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-10-2018, 12:07 door Anoniem

Door Tha Cleaner: Door J.Doedel: De overheid en de burger raken in mijn optiek steeds meer vervreemd van elkaar. Veel burgerzaken gaan al online. Banken. gemeentehuis, overheid, allemaal verwijzen ze naar hun website of aap. Misschien omdat de meeste hier ook gebruik van maken? Momenteel wordt het meeste gewoon digitaal gedaan. Alleen volume is niet het hele verhaal. Een duidelijk verschil kan ook betekenen dat als het niet-digitaal moet het gewoon niet gebeurt. En of dat nou wenselijk is? Ik denk juist dat als dat het geval is, dat je dan inderdaad van vervreemding kan spreken. Waarom zou je dan nog naar een gemeentehuis moeten gaan, dat alleen bepaalde tijden open is. Terwijl je het ook in de avond even op de bank kan regelen terwijl je boer zoekt vrouw kan kijken? De huidige jeugd doet bijna niets anders meer. Zo'n gemeentehuis waar ze tegen je zeggen "wij kunnen niets meneer" (letterlijk, het eerste wat ze zeiden) en "ga maar naar huis om ons te bellen om een afspraak te maken", bedoel je? Natuurlijk ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha