Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Het NCSC stelt niet zoveel voor. Ik verstuurde ze een keer bestand met gevaarlijke broncode en vroegen ze mij letterlijk om het in een Word document te versturen! Mensen met enige (werk)ervaring snappen dat je experts NIET moet inzetten met het rechtstreeks beantwoorden van info@ mail of achter de eerstelijns telefoon/helpdesk plaatsen. Dat is allersnelste manier om je expert weg te jagen. Op mijn werk zit _ik_ achter zo'n filter, en dan is het niet onredelijk dat ik soms maar even moet zuchten en geduld hebben wanneer ik elders de vragende partij ben en eerst door het callscript met "zit de stekker erin" vragen heen moet gaan voordat het probleem op het buro komt van iemand die het echt snapt. Wanneer je (over een jaar of tien ?) eens ergens stage gaat lopen wordt je hopelijk even op de helpdesk gezet , dan snap je meteen waarom je nooit direct een expert aan de telefoon krijgt via de buitenkant. En dan leer je waarschijnlijk ook dat de public-facing kant ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):