Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-02-2004, 17:05 door Frans Egberink

Ik vraag mij af Edo in hoeverre bedrijven bereid zijn toe te geven dat ze door een virus worden getroffen en wat de consequenties en de kosten daarvan waren. Uit ervaring weet ik dat de directie van bedrijven die een accountant met omvang van KMPG nodig hebben daar liever helemaal niet over praten. Mijn persoonlijke ervaring is dat IT managers na een virusinfectie gaan zitten rommelen met uren die voor de deinfectie van het netwerk nodig waren om het allemaal maar niet zo erg te laten lijken. Dat snap ik dus niet. Die kosten zijn juist de kleinste kostenpost bij een infectie. Het lijkt wel of door de trainingen die bij veel grote bedrijven ieder voor zijn eigen hachje aan he knokken is. Wat je bij veel bedrijven ook ziet is dat er direct na het constateren niet voldoende hulp wordt ingeroepen om de boel te infecteren waardoor het bedrijfsnetwerk langer als nodig plat ligt. En wat dachten jullie van de indirecte schade. Hoe ga je die waarderen? Bij sommige virussen worden ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha