Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-10-2018, 15:46 door Anoniem

Ik denk dat er twee trends zijn. 1. In het algemeen roept men "ze weten toch alles al en ik heb niks te verbergen". 2. Men wordt zich privacy bewuster en zal meer controle willen. Over zomaar gebeld worden. Of ineens aan een boekenclub vastzitten. De firma's die aan "gepersonalisserde reclamebelevingen doen" zouden nog eens naar de tekentafel moeten. Want als op het toaal verkeerde moment mijn wasmachine kapot gaat, dan wil ik heel graag lastiggevallen worden. Veel aanbiedingen en snel leveren. Kom maar op. Maar heb ik eenmaal een nieuwe, dan gaat ie weer minstens 10 jaar mee. Dus dan wil ik er ook geen gezeik meer over horen. Die firma's proberen dat allemaal uit te vogelen naar aanleiding van mijn zoek- en bezoekgedrag. Alsof ze zelf beter kunnen weten wat dan goed voor me is. Ik kan het echter nergens melden bij die databases. "Hallo! Wasmachine kapot", of "Laat maar, ik heb al een nieuwe, zet maar weer wat leuke gevarieerde reclame op mijn pagina". Omdat je dat niet kunt wordt het irritant. En dan ga ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha