Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Het aantal fake profielen op Facebook is waarschijnlijk ook verdubbeld. Wat dan een beetje weerlegt dat de gebruiker altijd maar oerdom is en overal intrapt. De gebruikersinterface van banken is vaak 100% in-huis ontwikkeld. Logisch voor de veiligheid. Maar je zoekt je vaak rot op die sites, en al helemaal als je rekeningen bij verschillende banken hebt. Rommelig opgezet. Als dan die één op hoeveel gebruiker een phishing email met acht spel- en taalfouten ziet en erin trapt, dan kan ik me daar nog wat bij voorstellen. Banken zouden best eens wat mogen doen aan betere websites, qua gebruik. Wat je nu ziet is vaak enkel met hun eigen veiligheid voorop, en wat er weg wordt gephisht, dat halen we linksom of rechtsom wel weer bij alle klanten terug. En wordt het helemaal te gek, dan gaan we wel weer janken bij Wouter Bos. Want als de bank niet altijd wint, waar blijven we dan. Typisch bank-denken trouwens.
Beschrijf je klacht (Optioneel):