Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Tha Cleaner: Je hoeft er maar 1 te hebben om het verschrikkelijke fout te laten gaan. Dat is waar, maar dat het verschrikkelijk fout kan gaan is niet de schuld van de gebruiker. Dat is honderd procent op het konto van de fabrikant. Of de beheerders van de omgeving. Vaak is er veel dicht te zetten, maar wegens legacy of gezeur vanuit de organisatie, wordt dit niet gedaan. Fabrikanten kunnen hierop verbeteren, maar zeker niet alles oplossen, het zwaarte punt ligt meestal bij de bedrijven. Daarnaast is het niet aan redmond om gebruikers te trainen, dat is iets voor de bedrijven. Maar hier zit hem ook het lastige. Het verkooppraatje van redmond is precies "no training needed", terwijl dat helemaal niet waar blijkt te zijn. Dat mag je ze best aanrekenen.Dit staat los van redmond of welke leverancier dan ook. Microsoft software, en zeker outlook is vrij gemakkelijk om mee te werken. Maar is de webmail van google apps, of iedere andere mogelijke mail client. Echter als een gebruiker zomaar ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):