Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Dat kunnen bedrijven zich nog wel permitteren zolang de klantjes niet te hard weglopen maar voor een natuurlijk monopolist als een overheid is dat echt absoluut uit den boze. Wat dus hoort te betekenen dat het de klant is die bepaalt hoe er gecommuniceerd gaat worden. Daar hoort die aloude en in Nederland chronische Ambtenarenreflex "MEER REGELTJES, MEER DWINGEN VAN DE BURGER, MEER VERPLICHTEN, MEER MEER MEER" gewoon niet bij. Ik ben het volkomen met je eens dat de overheid burgers fatsoenlijk moet behandelen, maar je hebt kennelijk niet door dat je geen klant van de overheid bent. De overheid is geen leverancier met een monopoliepositie, het is het stelsel van instituten dat namens de samenleving zaken regelt die we niet aan de markt hebben overgelaten. De overheid opereert ook mede namens jou. Niet namens jou persoonlijk, maar namens jou als lid van de samenleving. Daarmee zeg ik niet dat dat altijd goed gaat, er gaan duidelijk wel eens dingen mis en soms ernstig mis, maar het is wel zo ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):