Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Via postkantoren werd vroeger ook veel spam verstuurd. Door boekenclubs en Readers Digest. En niet te vergeten door bedrijven aan wie gewoon doodleuk het hele adressenbestand verkocht was door de ANBW. Oude truuks. Bij de ANWB een extra voorletter opgeven. Of ook zoeken naar een antwoordnummer en dan ongefrankeerd desnoods een baksteen terug sturen. Spam is echt niets nieuws. Het is gemakkelijker en vooral goedkoper geworden met emails. Tegelijk is het technisch gemakkelijker geworden om te filteren wat je nog wel en niet wilt ontvangen. Alleen het wordt niet genoeg toegepast. Omdat velen nog geloven in de marketing methodes van boekenclubs en Readers Digest. Zelfs suffe guppies die hele whatsapps opkopen. Dat je moet betalen om een bericht te sturen gaat het verschil niet maken. Dat een app je de controle geeft over wat je wel en niet wilt ontvangen wel. En dat is met techniek veel eenvoudiger en goedkoper op te lossen. De gangbare filosofie blijft dat de consument dom is. Dat heeft in de geschiedenis ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):