Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Goed dat Eurostar dit niet verborgen houdt en het zekere voor het onzekere neemt en hiermee de aantoont transparant te zijn. Veel andere bedrijven houden liever zolang mogelijk geheim dat er security issues hebben plaats gevonden. Goed van Eurostar om hier actie op te ondernemen, maar "niet verborgen" houden? Verbergen doe je als je zelf gefaald hebt en je dus wat te verwijten valt, of als je je (indirect) betrokken voelt bij iemand die gefaald heeft. Wat zouden ze dan moeten verbergen? Het artikels heeft het er over dat ze hebben gedetecteerd dat er een automated hammer attack heeft plaats gevonden; Pogingen tot inloggen met gegevens die vermoedelijk elders (andere bedrijven/sites) zijn gelekt om misbruik te maken van een akelige gewoonte van mensen om een wachtwoord bij verschillende sites her te gebruiken. Eurostar laat hier alleen maar mee laten zien dat ze hun shit op orde (lijken te) hebben en een aanvalspoging zichtbaar hebben gekregen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):