Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-11-2018, 23:20 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door The FOSS: Albert Heijn heeft de persoon die het datalek meldde beloond met een kopje koffie en een bezoek aan het kantoor. Kijk! Zie je wel dat bedrijven wat over hebben voor mensen die bugs vinden en melden! Mijn gezicht doet nog steeds pijn van de facepalm toen ik de 'beloning' voor het eerst las. Kan makkelijk zijn dat dat "bezoek aan het kantoor" weer een schat aan nieuwe informatie heeft opgeleverd, zoals aan schermen geplakte wachtwoorden e.d. dus wieweet was het een goede beloning? Die ene kop verse koffie, uiteraard met een plak koek met roomboter, kan wel eens de aanleiding tot een heel interessant gesprek zijn geweest. Daar zie ik Albert Heijn wel voor aan. Bekijk het eens van de zonnige kant. Grote kans dat de verantwoordelijke HRM officer en ICT security manager bij Albert Heijn de eerlijke vinder, of anders wel diens handige zoontje of pientere nichtje, een ICT functie of een AH-traineeship daartoe heeft aangeboden. Klantenbinding, heet dat. De gelegenheid ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha