Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Omdat U geen email van uw klantenservice in uw "noreply@" emails vermeldt, stel ik U deze vraag maar publiekelijk. Ik kreeg vandaag twee emails, die kennelijk van U afkomstig zijn: Een van 13:12 met de tekst: Geachte heer ****, *Activeer uw persoonlijke en beveiligde omgeving* Om in te loggen in uw omgeving heeft u een gebruikersnaam en wachtwoord nodig. *Uw inloggegevens* Uw gebruikersnaam: *xxxxxxxx* Let op, deze gebruikersnaam is strikt persoonlijk. Uw tijdelijke wachtwoord: Voor de veiligheid ontvangt u dit wachtwoord binnen één dag in een aparte e?mail. Als u voor de eerste keer inlogt, vragen wij u het tijdelijke wachtwoord te wijzigen. en een van 13:15 met de tekst: Geachte heer ****, U heeft van ons een e?mail ontvangen met uw gebruikersnaam voor mijn.nn: uw persoonlijke en beveiligde omgeving op www.nn.nl. Om in te loggen heeft u naast uw gebruikersnaam ook een wachtwoord nodig. Uw wachtwoord is: *xxxxxxxx* Dit wachtwoord is strikt persoonlijk en is 1 dag geldig. Mijn eerste vraag ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):