Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
[De financieel directeur] merkt op dat zowel hij als de algemeen directeur nooit hebben gedacht dat er sprake was van fraude. Ook stelt de financieel directeur dat Pathé hem nooit heeft opgeleid of geïnstrueerd om fraude te signaleren. En dat noemt zichzelf financieel directeur? Je hoort toch minstens op de winkel te kunnen passen, dus dit is jezelf een brevet van onvermogen geven. En het is zo simpel: Even terugbellen. En nee, dat er in de email staat dat vooral niet te doen zou ik niet voor zoete koek slikken. Email is namelijk helemaal niet veilig, minder dan telefoon. Dus dat ene telefoontje* naar de baas "zeg die email met die bak geld naar dubai, doen?" had zomaar even 19,2 miljoen en je baan kunnen schelen. Om veilig email te kunnen gebruiken moet je toch minstens de Received:-headers kunnen lezen. En dat in gevallen als dit ook doen, en even vergelijken met emailtjes waarvan je zeker weet dat ze van de baas komen. Dat betekent dat email gewoon [x] ongeschikt is voor het gros van de gebruikers, ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):