Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-11-2018, 18:33 door Anoniem

Dit is een groot algemeen probleem en een aanslag op jouw privacy. Bedrijven zetten content allemaal alvast online klaar zodat wanneer jij eventueel ooit een account maakt (of via DigiD inlogt) al jouw gegevens linea recta benaderbaar zijn. Dat is gewoon een fantastische service en super handig. Je moet NN dankbaar zijn dat ze dit helemaal speciaal voor jou doen! No-reply-adressen gebruiken bedrijven wanneer ze heel graag hebben dat je geen contact met ze opneemt. Die doen liever alles telefonisch, zodat jij niets op papier hebt wat voor 'n nonsens ze je daar vertellen. De ACM zou eens iets moeten doen aan al die waardeloze service, veelal bij grote bedrijven. Bij Menzis bijvoorbeeld is het onmogelijk om een factuur te krijgen, na tig klachten krijg je een reactie dat ze die facturen helemaal niet hebben en dat je hierover geen contact meer mag opnemen. Onbeschofter gaat het niet worden. En bij SKGZ vinden ze deze werkwijze geheel normaal. Dat je zelf facturen wil controleren (Menzis doet dat dus niet) ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha