Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Zijn we met z'n allen eigenlijk niet heel erg doorgeslagen? De commercie commercialiseert zichzelf kapot door reclames door de strot van hun "eigen doelgroep" te persen. Eigenlijk zou reclame voor een product of dienst een positief gevoel bij een potentiële klant moeten triggeren. Helaas heeft men bedacht reclames agressiever en ongeloofwaardiger te maken door het toepassen van herhaling, audio aanpassingen, reclames tonen vóór een belangrijk nieuws-item en ga zo maar even door. Een aantal jaren geleden hoorde je nog regelmatig "heb je gisteren toevallig die reclame van **** gezien"? En toegegeven, er waren best leuke commercials bij. Nu zijn we al zover dat er een "wedloop" gaande is tussen reclame-makers en reclame-blockers. Als er door een "lekje" in een blocker al een commercial wordt getoond zal deze zeker niet positief worden ontvangen. Helaas denken reclame makers daar blijkbaar anders over en blijven nieuwe methoden ontwikkelen om blockers te omzeilen. Helaas denken reclame-blockers hier ook ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):