Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Anoniem 22:31 je stelt de goede vragen. In de marketing profiling is geen absolute waarheid over het subject vereist integendeel. Als het totaalresultaat beter is dan voorheen dan is er een commercieel succes. Een eenvoudig voorbeeld van lang geleden zijn de te vermijden zigeunerkampen. Commercieel eenvoudig vast te stellen of een adres daar mee te maken heeft. Zoals je aangeeft het gaat er om wie dat verhaal presenteert. Voor toezichtsinstantie is het slim om te weten hoe een en ander in elkaar steekt. De ico heeft daarvoor een data scientist van Cambridge aangetrokken. https://ico.org.uk/about-the-ico/news-and-events/news-and-blogs/2018/11/information-commissioner-s-office-appoints-in-house-expert-to-research-and-investigate-the-impact-of-artificial-intelligence-on-data-privacy/ Een verstandige zet als je toezicht wl houden moet je sterk staan in wat er gebeurt. Een activisme houding brengt weinig. Op zoek naar wat voor soort persoon hij is kwam ik op ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):