Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Beste, weet iemand al een andere oplossing of bank? Ik wil niet met apparaatjes en apps aan de slag, ben super tevreden met mn tan-codes!! Mevrouw aan de telefoon ook heel stellig en bar onvriendelijk! zo van je moet maar meedoen. Ik wil niet en nu dan??, graag iemand met andere oplossing??? Is er echt geen andere bank die met tan-codes werkt?? Och ik denk dat het allemaal wel heel veel meevalt. Die TAN codes voer je toch ook in met behulp van een apparaat: een computer, of niet dan? Het is alleen een omschakeling, en ja ik kan me best voorstellen dat als iets wat je (lang) gewend bent geweest en prima beviel en nu gaat verdwijnen een flinke tegenvaller is. Ik heb ook een rekening bij de ING, voorheen Postbank en was weer daarvoor de Postgiro & Rijkspostspaarbank genaamd, en wilde zeker gaan overstappen als de ING niet zou overgaan op een goed alternatief voor smartphone, want dat is een ding dat ik absoluut niet wil hebben. Voorzover ik heb begrepen krijgen we een scanner. Een appraatje met ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):