Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-11-2018, 11:10 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Of er sprake is van een inbreuk op de privacy van de klanten van Ziggo, door hun gegevens zonder enige communicatie met de klanten samen te voegen met de inloggegevens van Vodafone lijkt mij niet het exclusieve beoordelingsrecht van de personen achter de twee voorgaande reacties. Ziggo = Vodafone. Nee, er is geen sprake van inbreuk op de privacy indien Vodafone klantgegevens met zichzelf 'deelt'. Verder is er uitgebreid communicatie over geweest. Misschien vond je het niet interessant genoeg, om je erin te verdiepen. Waar en hoe heeft die communicatie plaatsgevonden? Ik ben klant bij Ziggo èn Vodafone (voor mijn mobieltje) en heb nooit enige informatie van Ziggo noch Vodafone ontvangen over een fusie o.i.d.. Niet in de brievenbus, niet per email. Telecomboeren doen per definitie exact het tegenovergestelde wat je van deze sector wiens product communicatie nu juist is mag verwachten: Grondig communiceren met de klant die als een minderwaardige soort wordt gezien. Het is allemaal een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha