Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem, 11:19 uur: Dit is een behoorlijk groot probleem aangezien hier het hele gezin gebruik maakt van ZiggoGo. Dat moet nu dus met de inlog waarmee de rest van het gezin alle telefoons kunnen opzeggen, verlengen, nieuw toestel bestellen, etc.. Nogal bedenkelijk om deze vreemde koppeling onaangekondigd te doen. Logische ontwikkeling dat ze zaken integreren, waarbij Ziggo al enkele jaren onderdeel is van Vodafone. Of moet alles dubbel uitgevoerd blijven, waarbij kosten worden gemaximaliseerd ? Door Anoniem, 11:20uur: Je kunt momenteel alleen nog bij ziggo inloggen als je cookies van derden toestaat. Voor het inloggen wordt blijkbaar cookies van vodafone gebruikt, ook al ben je geen vodafone klant. Indien je gebruik maakt van Ziggo, dan ben je Vodafone klant. Ziggo = Vodafone Internet. ...en waarom moet ik dat allemaal hier lezen i.p.v. over deze beslissingen/ontwikkelingen op de hoogte te worden gesteld door de desbetreffende bedrijven? Vandaar: Hebben jullie ook een pasklaar antwoord op mijn ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):