Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
...en waarom moet ik dat allemaal hier lezen i.p.v. over deze beslissingen/ontwikkelingen op de hoogte te worden gesteld door de desbetreffende bedrijven? Misschien het gevolg van je eigen desinteresse, en het niet goed volgen van je email en dergelijke. Moeten wij nu gaan verklaren, waarom jij niet weet dat Ziggo enkele jaren geleden is overgenomen door Vodafone ? Vandaar: Hebben jullie ook een pasklaar antwoord op mijn prangende vraag waarom jullie dat allemaal wèl weten? Ik heb een vaag vermoeden maar dat uit ik fatsoenshalve niet. Misschien omdat we zaken, die jij duidelijk hebt gemist, niet hebben gemist. Wat dat verder met fatsoen heeft te maken, dat jou dat is ontgaan, geen idee. Wist je ook nog niet dat je bijvoorbeeld korting krijgt als je Ziggo Internet + Vodafone mobiele telefonie hebt ? Heb je nog nooit gehoord van de dubbele data limiet, wanneer je Ziggo Internet + Vodafone mobiele telefonie hebt ? Waarom zaken jou ontgaan, die vraag kan je beter bij jezelf neerleggen. Althans dat is ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):