Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Minstens net zo kwalijk : weigeren een afgiftebon voor afgehaald recept te printen "Afgiftebon voor medicijnen printen doen wij niet meer, die kan je opvragen via de app. Jamaar ik heb geen mobiel voor een app. Wij werken met de app." Dat moet dus gewoon een knop zijn die je in kan drukken als iemand vraagt om een bonnetje, en hop daar is'ie. Kwestie van een keer inbouwen en daarna werkt het gewoon. Een "app" bijhouden is zelfs meer werk (en dus duurder). Dit is een kernprobleem en precies waarom "automatisering" verworden is tot "digitale transformatie", oftewel meer werk voor de klant, waar'ie minder voor terugkrijgt. Want wat moet je dan met je smarsfoon, fotootje van het beeldscherm maken en dat printen voor de verzekeraar? In plaats van werkelijk organisatie-interne problemen op te lossen zonder de buitenwacht lastig te vallen, moet de buitenwacht maar "met de tijd mee", en laten we de interne troep de interne troep. Zie ook: Belastingdienst en "mijnoverheid", daar gebeurt precies ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):