Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-12-2018, 12:21 door Anoniem

Door The FOSS: Door karma4: Door The FOSS: De papieren tijger aanpak? Nee dank je, dat leidt tot niets. Maar nooit te beroerd om jou te helpen met wat zoeken op Google! Hier heb je een mooi overzichtje van beveiligingsproblemen in de hotelbranche: https://skift.com/2018/11/30/marriotts-starwood-data-breach-joins-a-decade-long-list-of-hotel-data-exposures/. Wat je moest zien te vinden is dat ze die richtlijnen gedragen en ondersteund vanuit de top ingezet hebben. Hahaha! Denk je nou serieus dat je anderen kan instrueren om met de papieren tijger aanpak aan de slag te gaan en ze dan achteraf de maat nemen over hoe dat gelukt is? Wat heb je geslikt? Technisch gaat er iets fout dat niet fout had mogen gaan. En je kan dus juist op basis van de richtlijnen traceren waar het fout ging en waarom het fout gaan. Daarvoor zijn juist procedures uitgevonden. En iemand heeft zicht daar niet aangehouden.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha