Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-12-2018, 11:23 door Anoniem

Door Anoniem: Door Millie0111: En hoe SIMpel kan het zijn: even een call back naar het nummer vóór de swap ter verificatie... Ja, en dan maar hopen dat de rechtmatige eigenaar net opneemt of de sms ziet ... Je zou sim swappen of alleen in de winkel op vertoon van id-bewijs moeten toestaan, of ervoor kiezen de nieuwe simkaart op te sturen naar het factuuradres. Dat is vervelend voor mensen die echt hun nummer op een andere simkaart willen zetten, want er gaat iets meer tijd overheen, maar het zou wel effectief zijn. De legitieme simkaart swaps zijn regelmatig omdat de huidige simkaart niet meer bereikbaar is (defect, kwijt, gestolen samen met de telefoon, etc). Jouw optie gaat in die legitieme gevallen niet werken, dus dat wordt het niet. Een simkaart na uitgifte koppelen aan een andere klant, dan waarvoor de simkaart is uitgegeven zou gewoon niet mogelijk moeten zijn in het systeem, behalve met een uitzonderlijke authorisatie. Dan is de enige optie in het callcenter om een nieuwe simkaart te sturen naar ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha