Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-12-2018, 14:16 door Anoniem

Het zou een stuk klantvriendelijker zijn, als zulke bandjes die melden dat het gesprek wordt opgenomen (je hebt als beller dus al gelijk geen keuze meer of je dat goed vindt), de beller natuurlijk ook toestemming krijgt om van zijn kant het gesprek op te nemen. Ik heb dat zelf nog nooit één van die bandjes horen zeggen, maar het zou wel een aardige geste zijn. (Want formeel mag een beller ook niet zomaar opnemen zonder dat te melden...) Ook niet onaardig zou zijn, als men als (mobiel) beller, achteraf zelf het opgenomen gesprek toegezonden krijgt. Dat zou op mobiel meteen via een messenger berichtje kunnen. Vooral praktisch als een telefoongesprek tot een mondelinge overeenkomst leidt. Als je netter met je klant omgaat, dan heeft die ook meer begrip voor je. Zo heb ik het althans geleerd. Een vriendelijke ober kan ook wat gemakkelijker het suikerzakje en het koekje vergeten dan een norse. En krijgt dan soms zelfs nog meer fooi ook. Daarnaast zou, bij gespreksopname van personeel, het ook al een stuk ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha