Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Een en ander in de reacties over en weer laat zien dat de dialoog totaal verziekt is. Wie daar de schuld aan is, laat ik in het midden. Wie de grootste schade aanricht niet, in een botsing tussen een tientonner en een voetganger is daar geen twijfel over mogelijk. Feit is dat wanneer de dialoog tussen overheid en burger verziekt is, de burger daar per definitie de dupe van is. Ik ben niet op voorhand tegen de ideeën. Sommige, zoals toegankelijker maken van de diensten, zouden sowieso altijd al op de agenda moeten staan (kwaliteit). Ook op meepraten en dus bekendheid met de technologie valt in principe weinig af te dingen. Wel heb ik op de punten van inlichten/voorlichten en meepraten wel enige kanttekeningen: 1. Inlichten en voorlichten heeft alleen enige kans als het voldoet aan een aantal requirements. Het moet open, eerlijk, neutraal (ook als men zelf belanghebbende is), ook de nadelen van een overheidsvoorstel openlijk vertellen, respectvol (desnoods eenzijdig), ze in sommig gevallen helpen hun ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):