Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-12-2018, 14:15 door Tha Cleaner

Door The FOSS: @Tha Cleaner Je kunt de slimme meter dus weigeren. Let dan goed op wanneer je een brief van de netbeheerder krijgt met de aankondiging dat er een slimme meter gaat worden geplaatst. Het weigeren van de meter moet via je netbeheerder en is kosteloos. Als je oude meter dan afgekeurd is en moet worden vervangen, krijg je in plaats van de slimme meter een digitale meter die niet van afstand uit te lezen is. - https://www.consumentenbond.nl/energie-vergelijken/slimme-meter#no10 (Zelfs Google blijkt voor sommigen een te grote uitdaging.) Vervangen wegens mogelijk lekkage, is het zelfde als een nieuwe plaatsing? Zou kunnen, maar volgens mij zijn dit 2 verschillende vervangingen. Je hebt namelijk de slimme meter al niet geweigerd, immers hij hangt er alleen. Hij heeft alleen een mogelijk defect en moet daarom vervangen worden. Ik heb nog niet gelezen dat je deze vervanging dan kan weigeren en een domme kan vragen. Google kon mij dit namelijk niet vertellen, net zoals jouw gemelde artikel dit niet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha